دستگیری سارقان ۱۴ دستگاه پراید در همدان 

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در همدان دستگیر شدند و به ۱۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ علی اسدبگی گفت: ۲ سارق حرفه‌ای با شناسایی خودرو‌های پراید مدل پایین اقدام به سرقت آن‌ها می‌کردند که با رصد‌های اطلاعاتی سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: سارقان جوان خودرو‌ها را به مکانی دور از منطقه شهری هدایت کرده و پس از باز کردن و به سرقت بردن تجهیزات آن شامل ضبط، باطری، لاستیک‌ها و وسایل با ارزش بالا، خودرو را در حاشیه شهر رها می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان تاکید کرد: سارقان با بکارگیری شیوه و شگرد‌های خاص شناسایی و در حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر همدان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

اسدبیگی تصریح کرد: آن‌ها در بازجویی‌های پلیسی به ۱۴ فقره سرقت خودروی پراید مدل پایین اعتراف کرده همچنین با اعتراف سارقان مالخر، او نیز در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

او از مالکان خودرو خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر، قفل فرمان یا پدال مجهز کرده یا با استفاده از زنجیر پدال را به فرمان قفل کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در عین حال باید از پارک وسیله نقلیه در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری و تا حد امکان خودرو را در یک مکان دارای دوربین مدار بسته پارک کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.